آلوس: رئال بايد از زوج مسي و نيمار ترسيد

هافبک برزيلي بارسلونا معتقد است که بايد رئال از ديدن نيمار و مسي در کنار هم احساس ترس کند. او از نحوه جدايي آبيدال از بارسلونا بسيار ناراحت است و به انتقاد از سران آبي-اناريها پرداخت.


دني آلوس، هافبک برزيلي بارسلونا در گفت‌وگويي که با سايت الموندو ديپورتيو اسپانيا داشت، درباره موضوعات زيادي سخن گفت، از نارحتي‌اش درباره جدايي آبيدال تا نيمار و تاتا و فابرگاس...

آلوس که به نظر مي رسد از سران بارسلونا در قضيه جدايي آبيدال بسيار ناراحت است، اينگونه سخن خود را آغاز کرد: براي آبيدال احترام زيادي قائل هستم. او دوستي بسيار صميمي براي من بود. آبيدال براي به زانو درآوردن سرطان تلاش زيادي کرد و در نهايت موفق به شکست آن شد. از اينکه او را ديگر در بارسلونا نمي بينم ناراحت هستم. بعد از جدايي آبيدال از باشگاه بارسلونا خواستم تا شماره 22 او را به من دهند اما با اين خواسته ام مخالفت شد. غافلگيري بسيار بدي براي من بود. بارسلونا در دوران بيماري آبيدال براي او هرکاري انجام داد اما پس از بازگشت به مستطيل سبز با او نامهربانانه برخورد شد. دوست داشتم که سران بارسلونا آبيدال را حفظ مي کردند يا اينکه حداقل بهتر از اين او را بدرقه مي کردند اما در نهايت آنچه که بايد اتفاق مي افتاد به وقوع پيوست. بايد ديگر به اين مسئله فکر نکنيم و تمام تمرکز خود را معطوف به آينده کنيم. اطمينان دارم که آبيدال در موناکو خواهد درخشيد و به نماد اين تيم تبديل مي شود.

تياگو آلکانترا

"تياگو بازيکني جوان و بااستعداد بود. او مي خواست در تيم هاي بزرگ تاثيرگذار ظاهر شود. مي توانم تمايل او براي جدايي از بارسلونا را درک کنم".

سسک فابرگاس

"فابرگاس از مهرهاي کليدي بارسلونا است. او اين اختيار را دارد که هر تصميمي را که مي خواهد بگيرد اما به طور کل مي خواهد در بارسلونا بماند. اين چيزي است که از حرفهاي او درک کردم".

نيمار

"رئال مادريد بايد با ديدن نيمار و مسي در بارسلونا احساس ترس و نگراني کند. نيمار و مسي ويژگي‌هاي مشترک زيادي دارند. آنها مهارت بالايي دارند و مي توانند در هر بازي سرنوشت ساز ظاهر شوند. مسي در هر حالت ستاره باقي خواهد ماند. همه ما در اين شکي نداريم. ستاره اي غير از مسي در بارسلونا وجود ندارد. او دارنده چهار توپ طلاي فوتبال جهان است. قبل از مسي هم رونالدينيو ستاره بارسلونا بود. همه بازيکنان بارسلونا به مسي احترام مي گذارند. او ستاره نخست ما است".

تاتا

" او مربي ارزشمند و توانا است. ما او را معلم خطاب مي کنيم. تاتا مربي ممتاز به شمار مي آيد که خيلي سريع با بازيکنان رابطه برقرار کرد. براي آغاز فصل جديد با تاتا بي صبرانه منتظر هستيم".

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 11:17 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت